Tag: catalyst of sustainable change

+

Umoja: Unity 1st Principle

Happy Kwanza! Happy Kwanzaa! Habari Gani? Celebrate good times come on!!!!! Day 1of 7 where each day a core principle is reviewed, a candle is lit in representation, (3 green, 1 black, 3 red. 1st day Black is lit) and finally thoughts & gifts are exchanged. 1st principle Umoja: Unity. To strive for and maintain unity in the family, community, nation, and race. (Humans) … Read More Umoja: Unity 1st Principle

What has over 200 downloads!

“The me I was tomorrow” Podcast and in honor of some sorta made up marker I’m inventing, I now have a producer 👀😆!!!! A producer and editor for my podcast! Say it IS SO!!! What! I went from a 1 person, to guests to producer & editor… Oh and a fancy mic to add to the majic makin! It’s not even a holiday and … Read More What has over 200 downloads!

+

Cyber Monday 24 hour Sale 50% off

Thank you in advance. The universe has brought us together. 🎉24 hour SALE SALE SALE 50% off 🎊 https://lnkd.in/g55NaX4 . “It’s entirely possible that the story we tell ourselves all day every day is true and accurate and useful, the very best representation of the world as it actually is. It’s possible, but vanishingly unlikely. -10000% truth- . https://lnkd.in/g55NaX4 The mirrors in our minds … Read More Cyber Monday 24 hour Sale 50% off

Meet E’jaaz! 10/31/18

10/31/18 Yall ready!?!? @lawlatlawal Episode 5 is waiting! This was an amazing opportunity to chop it up and learn! E’jaaz is an artist who took a leap of faith and you have the opportunity to share in our experience & exchanges! It’s was amazing. Thank you in advance for the support of this amazing artist and his craft! 🤣Sneak peak at the show notes!! … Read More Meet E’jaaz! 10/31/18

That moment when you just can’t stop smiling! Pssssttt I’m on TV sorta lol

Tasker Connection JamiQuan Yep I’m just gonna say WOW does a LIVE AD COUNT ummmmm hummmm woooohoooooo THANK YOU! Taskrabbit for allowing me to partner in this amazing project!!!! I have worked in the gig economy for the past 3 years with Task Rabbit and 5 years in the community! What an amazing moment to see my fruition at this stage! I’m ready! #gigeconomyexpert … Read More That moment when you just can’t stop smiling! Pssssttt I’m on TV sorta lol

%d bloggers like this: